FAQ 2017-07-12T12:20:49+00:00

Spørgsmål & Svar

Hvornår skal ordren være lagt for at kunne blive sendt i dag? 2017-07-10T02:58:29+00:00

Bestiller du før kl 12.00, bliver din ordre sendt samme dag og leveret næste hverdag. Ordrer afgivet efter kl. 12.00 bliver sendt dagen efter.

Er det muligt at give besked til fragtmanden? 2017-07-12T15:41:04+00:00

Såfremt du ønsker at overdrage en besked til fragtmanden skal du blot skrive en kommentar i feltet ved “Gå til betaling”.

Hvordan får jeg fri fragt? 2017-07-10T02:59:44+00:00

Du kan opnå fri fragt til hjemmet eller en pakkeshop, hvis din ordre er over 250,-.

Hvor er min ordrebekræftelse? 2017-07-12T12:20:58+00:00

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte kundeservice, som kan finde din ordre frem med dit mobilnummer. Her kan de kontrollere, om din angivne e-mail adresse er korrekt, rette den og sende dig en ny ordrebekræftelse.

Kan jeg ændre min ordre? 2017-01-28T12:29:06+00:00

Ønsker du at ændre i din ordre, skal du kontakte kundeservice enten pr. telefon eller via vores kontaktformular, hvor du vælger ændring/annullering af ordre. Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre/annullere den. Hvis den er i gangsat på lageret, har vi ikke mulighed for ændringer.

Hvor finder jeg Track & Trace på min ordre? 2017-01-28T12:29:42+00:00

Du kan tracke din pakke hos GLS her – her skal du bruge dit forsendelsnummer. Du kan også tracke din pakke direkte fra din ordrebekræftelse via det link i din ordrebekræftelse, som du har modtaget på mail,  hvor du også kan se din forventede leveringstid.

Hvornår trækker i pengene fra min konto? 2017-01-28T12:27:52+00:00

Når du afgiver din bestilling, reserverer vi pengene på din konto. Det er først, når vi sender din ordre, og du modtager din ordrebekræftelse, at vi trækker pengene på din konto.

Hvilke betalingsmidler kan jeg betale med? 2017-01-28T12:28:04+00:00

På Naturligolie.dk kan du betale med Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron og MobilePay. Naturligolie.dk tillægger ikke gebyr på betalingskort.

Har I modtaget min bestilling? 2017-01-31T19:35:45+00:00

Din bestilling er gået igennem, når du har modtaget din bekræftelse på din mail.

100% Tilfredshedsgaranti 2017-03-21T10:37:46+00:00

Vi har testet vores produkter og ved, hvad de kan. Derfor har vi tilfredshedsgaranti på alle vores produkter.

Vi lægger stor vægt på vores kunders tilfredshed og garanterer dig den højeste kvalitet. Derfor kan du få pengene tilbage hvis du ikke er tilfreds med vores produkter.

Er du ikke tilfreds, kan du indenfor 14 dage efter modtagelse, skrive til os at du ønsker pengene retur. Du skal blot kort fortælle os hvorfor du ikke er tilfreds med produkterne. Herefter bedes du sende produkterne retur til os og vi refunderer dine penge.

Varen er defekt – hvordan reklamerer jeg? 2017-01-28T12:27:18+00:00

Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder.

Jeg har returneret min ordre til webshoppen, hvornår får jeg mine penge retur? 2017-07-21T16:01:06+00:00

Har du returneret dine varer, og sendt dem til os, vil du få dine penge retur, når vi har behandlet din ordre. Du vil få en bekræftelse på den mail, du har angivet ved dit køb.

Annullering af ordre 2017-07-21T16:00:16+00:00

Du kan annullere din ordre ved at kontakte kundeservice enten via. telefon eller mail. Det er en god idé at have dit ordrenummer med eller klar, da det letter ekspeditionen.